Sesungguhnya Allah memerintah kamu supaya menyerahkan segala amanah kepada yang berhak menerimanya.
An-Nisa':58

Monday, 10 September 2012

Dah ade dah... tunggu mase je lagi


Muzium da ade... partinye tak lme lagi nak terus berkubur dah, rase2nye kerajaan pakatan rakyat nanti nak biarkan or musnahkan muzium ni?

Saturday, 25 August 2012

Babas dari SPRM kerana bakal CALON

Difahamkan pada bulan ramadhan yang lalu rakan yang bekerja di SPRM Negeri Sembilan telah menahan seorang yang berpangkat Datuk kerana rasuah.

Tetapi dia dibebaskan pada malam hari yang sama diatas arahan pihak ATASAN, alasan dia dibebaskan kerana dia akan bertanding pada PRU-13 yang akan datang.

Dari cerita kat atas ni, rasenye semua dah tau dia akan bertanding untuk parti apa betul??

UNDILAH mereka lagi agar kroni2 yang bersalah akan sentiasa BEBAS!

Wednesday, 1 August 2012

Lagu kelakar "Udin Sedunia"


Tuesday, 26 June 2012

Sumbangan Lebuhraya Rakyat Kota Bharu - Kuala Krai


Sumbangan Lebuhraya Rakyat Kota Bharu - Kuala Krai boleh disalurkan ke:

No Akaun : 0303 6010 0030 31
Bank : Bank Islam (BIMB)
Nama : Rowstead Systems SDN BHD yang akan dikenali sebagai Baldah Toyyibah(Prasarana) Kelantan SDN BHD, anak syarikat milik penuh PMBK.


Friday, 22 June 2012

Sebahagian Senarai Kereta Sultan Johor



Ku Yem, minta sebijik bleh? Hu hu
Jual kesemua kereta dan duitnya beri pada rakyat miskin di Johor. Ada bran? Buktikan kasih sayang anta pada mereka.

Kereta di import melalui Pelabuhan singapura, sampai singapura hantar ke bengkelnya di singapura juger, tampal plat "JOHOR", bawa kereta melalui tambak, di tengah tambak johor sempadan Malaysia Singapura, polis outriders akan tunggu, dan lead kereta melepasi kastam, jadi kereta itu terlepas dari pemeriksaan kastam. Maka selamat lah...

Ni semua Wayang!
Kelulusan untuk nombor JUA1, JUB1, JUC1 dah dapat pun akhir tahun 2010 dengan harga norminal tanpa tender! Nombor-nombor ni masih jauh lagi! Standard aarr...

Ku Yem, janganlah bersedih dan mengharapkan PUK 1 lagi sebab Koh Soo Kun sudah tiada lagi..Wargh...

Senarai 159 biji kereta Ku Yem dengan Mail
Baki yang lain ada kat gudang di larkin berdekatan IKM dan di bengkel Singapura. 

NAK LEBIH LAGI??? KLIK LINK BAWAH NI