Sesungguhnya Allah memerintah kamu supaya menyerahkan segala amanah kepada yang berhak menerimanya.
An-Nisa':58

Wednesday, 20 January 2010

Adakah Anak Anda Selalu Bawa Kawan Tidur Atau Balik Rumah?


Berdasarkan pengalaman sendiri dan perkogsian cerita dari kawan2, aku mintak tolong sangat2 pada ibu dan bapa yang mempunyai anak yang selalu bawa kawan balik ke rumah, terutamannya masuk terus ke dalam bilik, siasatlah secepat mungkin, kerna kalau dah terlambat diri sendiri yang merana.

Kenapa?

1. Anak anda bohsia/bohjan.
2. Anak anda homoseksual.
3. Anak anda ambik dadah.

Kalau anak bohjan/bohsia, anda pasti tau sebab dia akan bawa balik pasangan yang berlainan jantina, tapi kalau homoseksual? jangan percaya sangat anak anda yang pakai tudung/tudung labuh/kopiah, dunia akhir zaman ni macam2, dulu kawan aku bercerita kononnya yang ada ustaz dia homosex, tapi bila aku nampak sendiri dengan mata aku barulah aku tahu, rupa2nya ramai yang hanya bertopengkan alim.

Kepada isteri dan suami, selalulah selidik pasangan anda kerna ramai yang aku jumpa yang homosex adalah dikalangan yang berkahwin dan dah ada anak sampai 6 orang.

Fikir2kanlah....

No comments: