Sesungguhnya Allah memerintah kamu supaya menyerahkan segala amanah kepada yang berhak menerimanya.
An-Nisa':58

Tuesday, 15 September 2009

Tolong Selamatkan Akidah Budak ini!!!

Aku sangat sedih bila baca massage ini... di 10 malam terakhir ni dia masih nak sesatkan orang!!!
Ramai yang telah menasihati dia... aku ingat telah berjaya... tapi... baca la massage dia kepada aku dalam friendster aku, nama budak sangat best 'Ahmad Daniel' budaknya pun manis.

Tahun lepas aku ada terima massage dari teman friendster aku yang mengatakan budak ini telah 'Murtad' tapi aku macam tak percaya sebab budak ni baru je 16 tahun, tapi selepas aku bermasej dengan budak ini dalam bahasa hebrew dan berlakon konon2nya aku sama dengan dia...baca massage di bawah... ini hasilnya... benarlah apa yang mereka kata tentang budak ini.

"kesalahan al-quran yang paling nyata ialah mengatakan maryam (mary) sebagai adik perempuan nabi harun (lihat surah maryam ayat 28). kesalahan kedua ialah menyatakan bahawa ayah maryam bernama imran (surah ali-imran ayat 35) sedangkan imran adalah ayah kepada nabi musa, harun, dan miriam. (http://en.wikipedia.org/wiki/A...)
miriam adalah individu yang berbeza dengan mary, mereka hidup di zaman yang berlainan.
nyata sekali muhammad si nabi palsu keliru tentang mary yang bapanya bernama joachim (http://en.wikipedia.org/wiki/J...)
sehingga mengatakan bapa mary ialah imran didalam al-quran...begitu bodoh sekali...
sedarlah anda daripada penipuan muhammad ini!, tingaalkan agama islam yang penuh kepalsuan!"

No comments: